2012.04.08.
14:18

Írta: piratezsite

A várakozás az Ubuntu végleges verzió kiadására.

Kedves olvasó, Ubuntu felhasználó!

Az ubuntu egy életérzés, ezt minden ubuntus tudhatja aki 1,5 évnél kb régebben használ ubuntut, és szokott frissíteni. Aki csak LTS verzióra frissít annak egy külön élmény lesz ez a mostani...

Sokan frissítenek minden ubuntu verzióra, és ők is sokszor már-már szinte lázasan várják azt, hogy kiadják végre a végleges ubuntu verziót és frissíthessenek, esetleg telepíthessék fel a gépre tisztán az ubuntut.... Az ubuntu.hu-n régen amikor olvastam blogbejegyzéseket, volt olyan felhasználó aki egy üveg pezsgővel várta bár ő csak LTS verziókra frissített és ugyebár nekik ritkábban jön a frissítés... Hogy mi az az LTS? Erről EBBEN a bejegyzésemben írtam.

Jön a kérdés majd biztosan, érdemes rögtön frissíteni, lehet hogy tele lesz hibával...
Igen a kérdés jogos, és meglehet hogy hibás lesz, de ezért van a BETA teszt, és ezért van a sok visszajelzés, hogy tele ne legyen hibával... tehát biztosan nem lesz tele hibával... hiba pedig minden rendszerbe van... a véglegesekben is előfordulhat 1-2 hiba... Érdekesség hogy egy windows felhasználónak eszébe nem jut ez a kérdés, ugyanis nem meglepő azon a rendszeren egy két hiba... sőt nekik használat közben is folyton hibás lehet a rendszer.... Itt ettől nem igazán kell tartani, az Ubuntu utolsó BETA kiadása jelenleg már jóval kevesebb hibát tartalmaz és, mivel ez LTS verzió ezért két BETA-t is kiadtak belőle :)

Hamarosan érkezik az Ubuntu következő kiadása

Az Ubuntu 12.04 magyar visszaszámlálója

És ha jön a kérdés, hogy én mivel várom az ubuntu megjelenését, én talán egy sörrel és egy csokival ünneplem :D na és persze azzal, hogy mivel megbízom a rendszerbe amit lehet azonnal töltöm le és telepítem fel, nekem szokásom hogy ilyenkor teljesen újratelepítem a rendszert.... Eddig minden Ubuntu verzióra lefrissítettem a gépet, ezentúl elhatároztam hogy egy virtualboxban ugyan kipróbálom, de maradok az LTS változatok pártján, így nagyobb lehet a meglepetés :)

Tehát amivel én várom, az az hogy a fontos fájlokról csinálok egy biztonsági mentést lemezre, internetre stb. helyekre esetleg egy külső merevlemezre, mostanság nem használtam túl sok fájlt amiről egyébként se készítettem lemezre, vagy internetre egy mentést ezért elegendő lesz a netes mentés... Esetleg tudom ajánlani egy külön partíció elkészítését a fájlok számára.

Igazából ezt az érzést csak az ubuntusok élik át és értik meg.... de ahogyan az idő múlik szerencsére egyre több ember érti meg ezt az érzést :)

Esetleg még tudom ajánlani, hogy android rendszerre is kitegyük a számlálót :D LINK

Beküldte: AnonEmo
A cikket szabadon másolhatod, átírhatod stb.

Szólj hozzá!

Címkék: Linux Ubuntu

A bejegyzés trackback címe:

https://piratezsite.blog.hu/api/trackback/id/tr824371261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása