2012.04.08.
18:44

Írta: piratezsite

Ubuntu: Idegen a felhasználói felület, de mégis át szeretnék állni, mit tegyek?

Kedves váltani kívánók!

Erre a kérdésre is van válaszom, én személy szerint a Kubuntut nem ajánlom, bár lehet hogy ez is megoldás lehetne, de gyorsabb megoldásom van rá...

Telepítsük fel az Ubuntu linuxot, majd nyissuk meg a Szoftverközpontot aztán írjuk bele a keresőbe: Kubuntu Plasma Desktop majd eredmények közül válasszuk ki ezt: Kubuntu Plasma Desktop/Netbook System... Jelentkezzünk ki és válasszuk ki a nevünktől jobbra a kis körre kattintsunk majd válasszuk ki a KDE Plasma munkaterületet és úgy jelentkezzünk be...

KDE az egy Windowshoz hasonló munkafelület már magában is, kinézethez le lehet valószínűleg tölteni egy Windows kinézetet. Én magam sokáig használtam a KDE munkafelületet, és elég praktikus a használata a váltáskor, és néha-néha el lehet kezdeni esetleg ismerkedni a Gnome felülettel... Esetleg a Kubuntusok is lehetünk... de az ubuntu gyorsabb és egyszerűbb rendszer mind a váltóknak mind a haladóknak tökéletes, bár a kubuntu az ubuntun alapszik.

Ubuntu alap munkafelület

Kubuntu munkafelület

Hogyha feltelepíted a KDE-t akkor kb a másodikra fog hasonlítani ám én személy szerint jobban díjazom az ubuntu + KDE kezelőfelületet... De te döntesz, hogy melyik úton indulsz el az ubuntusok, linuxosok útján... az Ubuntu a 4. leghasználtabb rendszer. 5. a Linux-mint de azt én nem tudom ajánlani mivel soha sem használtam... A támogatása, közössége és a használhatósága miatt inkább egy ubuntut vagy kubuntut tudok ajánlani.

Beküldő: AnonEmo
A cikket terjesztheted, átírhatod és szabadon felhasználhatod!

Szólj hozzá!

Címkék: Linux Ubuntu

A bejegyzés trackback címe:

https://piratezsite.blog.hu/api/trackback/id/tr964371688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása